Sunday, September 04, 2005

I THANK.....GRACIAS...


LE AGRADEZCO A TODOS LOS K ME ESCRIBEN EN INGLES..AVECES SUENA EXTRAÑO RECIBIR FELICITACIONES DE EXTRANJEROS Y NO DE CONACIONALES,,JEJE..GRACIAS, SI PUDIERA ACCEDER A SUS BLOG SERIA GRANDIOSO...GRACIAS DE NUEVO, ESTAMOS EN CONTACTO...MIS AMIGOS..


I THANK TO ALL THE K WRITE ME IN GROINS.. ACCUSTOM SOUNDS STRANGE TO RECEIVE CONGRATULATIONS OF FOREIGNERS AND NOT OF CONACIONALES, ,JEJE..GRACIAS, IF COULD AGREE TO ITS BLOG SERIOUS MAGNIFICENT. ..GRACIAS AGAIN, we ARE IN CONTACT. ..MIS FRIENDS.

8 comments:

Marketing man said...

A 'toon for Ted
Up-starts, up-smarts and other cranks & dilettantes adorn a media scene once renown for excellence, so this journal will attempt to point out the more obvious foibles of the local press to our gentle readers ...
Don Jr

If you have a minute, go see my home based business work at home related site. It isnt anything special but you may still find something of interest.

Tristán Estar said...

Guórales, pus será un honor ser fotodescifrado por tu eternidad.

Dónde firmo?

:D

Un gran saludo, y thnks por asomarte en la Lumbre.

;)

DarthzK said...

Vaya, debe de ser alagador eso de recibir visitas hasta del extranjero.
Te doy las gracias por visitar mi blog, y te invito a que lo hagas cada vez que quieras, yo te añado a mis favoritos y haré lo mismo, bonito blog...

Un saludo, Darthz.

DarthzK said...

Por cierto te dejo la dirección aquí, puesto que el perfil de blogger solo me lo he creado para comentarte, ya que mi bitácora es de otra comunidad.

http://www.errantes.bloxus.com

Un saludo ;)

aquel Eric said...

Quizá si les hablas en Spanglish aprecien mas tus agradecimientos.

Linda sonrisa eh?

ADELA_DE _ BECQUER said...

se supene k lo taduci jeje..pero bueno, ni nodo

Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site...
» » »

Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. paris hilton flour Girls with big pussies hairy Insurance rates auto pop-up tv cabinet Pictures of hilary duff wearing a bikini Transvestitefresno Hardcore swedish xxx Oral sex fell canon bjc 2110 printer Renault scenic zubehr navman icn-510 in car navigation system Swedish women hockey Cheap international calls acces number for o2 Cube van shelves paris hilton feb 2006 stolen Honda cbr 1100 xx superblackbird Tamiflu short supply ingredient effexor xr marijuana Veronica vanoza frenchmaid hardcore http://www.oklahoma-oxycontin-physician.info